четвртак, 27. новембар 2014.

UREDJENI HAOS - PLANER ZA SAVREMENU ZENU

Nisam zavirila u Renatine sveskice, a znam da ih ima, ali kad bi zavirili u moje, ne bi se snašli, sigurna sam, i ja se jedva snalazim u njima :) Kupus, tekst preko teksta, prešarano, štiklirano, jednom bojom, drugom bojom, spisak ideja, spisak za kupovinu, spisak "za ne zaboraviti", pa se vratim na neku preostalu praznu stranicu, posle zaboravim gde sam zapisala... I tako u nedogled :)
I onda se pojavi Uređeni haos ! Kao kec na 11 ;) Baš kad sam mislila da moj haos u sveskama ne može biti haotičniji :) Obe smo imale čast da sebi odaberemo po planer koji nam se najviše dopada, plus svakoj "to do" blokčić, i brdo čokoladica :) Kakva sreća! Jedva čekamo 2015 da krenemo da ih koristimo :D
Najviše nas je oduševila sadržina planera, svaka stranica je tako divno isplanirana, i odštampana, baš ono što svakoj ženi treba! No, da vas ne bih previše gnjavila tekstom, ovaj put to više ide u planer, uživajte u slikama, a svoj možete poručiti na stranici Uređeni haos - planer za savremenu ženu i pofilu Uređeni Haos .
Uživajte, i naručite, sigurno će vam olakšati svaki dan ;)















Нема коментара:

Постави коментар